Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
I am what I shoot.

vineri, 1 iulie 2011

Povestea lui - Inimă de oțel

Departe de casă într-o altă dimensiune.Oare vor dispărea cu asta toate grijile?Împrejuru-mi era doar foc și ... o tăcere de piatră.Mă întrebam ce se putea afla după câmpul meu vizual.Ăsta era prilejul să mă-ntreb: am fost născut să umblu contra vântului?să-mi aud numele, conștient că nu-mi pot recunoaște adevărata identitate?
 Mă uitam în gol.Trebuia să lupt și să .... .Până acum i-am ascultat pe cei din jurul meu.Niciodată nu am făcut ce mi-a dictat inima, un organ străin pentru mine până acum, când i-am putut simti cu adevărat bătăile.Un Cod Morse.Era singura cale de a ajunge acasă, de a evada din propria închisoare a subconștientului.Dar lacătele erau o provocare pe care o puteam trece numai într-un fel. Heart of steel s-a terminat.Ce urma nu avea importanță, dar era ultima șansă unde puteam să mă redescopăr .

to be continued.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu